כתובת: קדושת אהרון 10 קומת הכניסה |

רפואית, היא מרפאה פרטית שהפכה בשנים האחרונות לשם נרדף עבור חממה לרופאים מקצועיים ובעלי שם הטובים בתחומם. החל מפרופסורים ידועים שניהלו מחלקות בבתי חולים ובעלי ניסיון, ועד לרופאים רבים בעלי שם שעבדו במשך שנים ארוכות ברפואה הציבורית.
"אצלנו העיקר, זה להביא את המומחים הטובים ביותר שקיימים. ושיוכלו ללוות את הלקוח באופן אישי כדי לקבל את התשובות הרפואיות שהוא צריך. מבחינתנו, זה לא חכמה לבוא לרופא ולקבל את התשובה ולהמשיך הלאה. ברגע הרופא מעורה בכל התהליך הרפואי, הוא לא סיים את הפגישה עם החולה והמשיך למטופל הבא, כך שמבחינתו המטופל הוא עוד מספר ברשימה. אצלנו, הלקוח – הוא לקוח עם שם, לקוח שאכפת לרופא ממנו והוא יעשה הכול כדי שהוא יקבל את השירות והמענה הטוב ביותר. וגם אם הוא לא הכתובת, הוא ידע להפנות אותו למומחים בתחומם כדי שהוא יקבל מענה מושלם עבור מה שהוא צריך…" אומרים לנו בעלי המרפאה.

אז כשאנחנו מדברים על 'רפואית' זה לא רק מקצוענות, איכות לא תחרות ושירות ללא פשרות אלא הרבה יותר מעבר למה שאתם רגילים ברפואה הציבורית. הגיע זמן שתכירו את הרפואה הפרטית, קדימה! אנחנו מזמינים אתכם לבקר ב'רפואית' הבית של המומחים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן